POLITICA DE RETUR
Conform legislatiei in vigoare, politica de retur a produselor se aplica doar pentru achizitiile facute de persoane fizice. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie(comanda online cu livrare sau ridicare din depozit).
Dacă doresti sa returnezi un produs catre fabricaderochii.ro, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.
Conform legislatiei din România (reglementata prin OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative” ) puteti să returnați
produsele cumparate în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor.
– Costul de transport – retur este în detrimentul clientului. Dumneavoastra veți plăti curierul cu care ne trimite-ti înapoi produsul returnat, iar noi îți vom înapoia contravaloarea produsului în termen de 14 zile lucrătoare de când acesta a ajuns la noi.
– Nu acceptăm colete cu ramburs și nici colete trimise prin Poșta Română sau orice alt
curier.
– Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectuează numai prin transfer bancar în
contul care ne este transmis de către client (cont IBAN), conform politicii financiare,
pentru a efectua și demonstra legal și cu usurință restituirea banilor.
– Pentru comenzile care beneficiaza de transport gratuit, in cazul unui retur, pretul transportului urmeaza sa fie recuperat din suma pe care o returnam in contul dumneavoastra.
– Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat.
Asta înseamnă: probat, dar nepurtat, fără pete, parfumate, spalate, fără urme de uzură
sau rupturi.Nu acceptăm retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi cele de lenjerie intimă sau costume de baie.
Nu acceptam spre retur produse care:
- sunt trimise fara completarea prealabila a formularului de retur;
- sunt trimise prin curier, prin cont colector, sau alte servicii similare ce implica plata cash din partea Dress-Lovers la momentul livrarii;
- nu sunt completate campurile aferente contului IBAN si a numelui detinatorului contului IBAN;
- in cazul in care comanda a fost insotita de un cadou, acesta trebuie returnat impreuna cu produsul / produsele returnate, in acelasi colet.
- prezinta semne că ar fi fost modificate, purtate sau spalate.
- se incadreaza in categoria “lenjerie” sau “costume de baie”;
Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a returna un produs sunt următorii:
- Completezi formularul de retur disponibil mai jos;
- Ambalezi produsul pentru a fi returnat;
- Trimiți coletul – expeditie standard (prin orice curierat rapid, dar nu Poșta Română) cu produsul returnat către: DRESS LOVERS ATELIER S.R.L. – Departament Retururi, București, sect. 2, str. Melodiei nr.62 . Dacă alegi Fan Courier, firma de curierat cu care noi colaborăm, numărul lor de telefon este 0219336;
- Te rugam sa te asiguri ca numele expeditorului AWB-ului corespunde cu cel completat in formularul de mai jos
- Plata se va efectua prin virament bancar in contul IBAN mentionat in cererea de retur in termen de maxim 15 zile lucratoare din momentul in care coletul ajunge la noi;
POLITICA DE SCHIMB A PRODUSELOR
Dacă un produs achiziționat nu ți se potrivește ca măsură, îl poți schimba cu același produs cu măsura potrivită sau cu alt produs în maxim 14 zile calendaristice de la momentul în care acesta ți-a fost livrat. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi. Dupa ce completezi cererea, noi trimitem spre tine noul produs iar tu dai la schimb curierului produsul vechi. Taxa de livrare de 31 lei este suportata de catre tine.
Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, fără pete. Nu acceptăm retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi cele de lenjerie intimă sau costume de baie.
Nu acceptam spre schimb produse care:
- sunt trimise fara completarea prealabila a formularului de schimb;
- prezintă semne că ar fi fost modificate, purtate sau spalate ;
- se incadreaza in categoria “lenjerie” sau “costume de baie”;
Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a schimba un produs sunt următorii:
- Completezi formularul de schimb disponibil mai jos;
- Ambalezi produsul pentru a fi returnat;
- Iti trimitem un nou colet cu produsul ales pentru schimb, iar tu ii vei preda curierului produsul vechi, ambalat corespunzator pentru transportul prin curierat rapid;
- Costul schimbului este de 31 lei, pe care il vei achita curierului la livrare, reprezentand serviciile de transport;